STEKARE.

ASNICE VÄDER IDAG!! Har såklart solat, så jävla gott i solen! Fick lite färg i alla fall, mest på benen och magen huhuhu. Lite senare kommer Sophia hit, ska köra rundor på stranden med våra mopeder och leka häftiga... har även hunnit med att byta påslakan och dammsuga rummet. Var ute på en nattpromenad med Nasse igår, och hon blev jävligt skitig, haha. Satt och torka henne i typ 10 minuter. Ändå var där en stor sandhög på mitt golv idag. Hon ville också ligga i sängen så även min säng var sandig, men har ju som sagt städat bort allt nu så det är luugnt! Kom ihåg när jag var typ pedant när jag var liten. Så jag blev typ ledsen om jag inte kunde bädda sängen perfekt.. HAHA! Eh.. ja.. ska strax käka lite kvällsmat! Ha'reeee!


Steekare!

Cool hund kör "inte titta in i kameran-posen!"

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback