LAA-DI-FUCKING-DAA.

Har haft en jävligt chillig söndag. Lyssnat på musik, suttit här, kollat på tv.. är väl det jag har gjort. Segt men rätt skönt ändå. Skola imorgon, seegt har en jävla engelskaredovisning hjälp! den är inte färdig, och nu är jag jävligt rädd att ordlistan jag gjorde inte sparades ._______. fan. Snart APU också, måste ringa i veckan.. allt är ju segt nu. Jaja, om jag hittar något bra får man ju hoppas på att det blir kuUuUul. Har borstat tänderna och sånt nu också, fast jag är ju långt ifrån trött kan man ju säga. På tisdag blir det antagligen VÄLA med Sophia, nice kommer ju hem 12:45 då så det passar bra.

Peace.


helt retard och svarta ögon ._.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback