THIS IS THE SOUND OF THE HEADHUNTERZ.

TAJSDAG. Gick upp ungefär 10 minuter innan vi skulle åka haha, in till skolan.. hade engelska & idrott. Gjorde till och med mål på gympan! HA rekord, ville bara få slut på skiten.. hade sån tempoboll. Har ett äckligt engelskaarbete att göra klart till fredag också... -.- och imorgon är det klassfoto! sen kommer väl katalogen om ett halvår, hahaha. Var ju hos frisören idag också, var där från 13:00 - 15:45 typ. Tog inte lite tid eller, haha mitt långa hår tog tid att slinga kan man ju säga, men det blev bra (eller ja.. hoppas det SER bra ut i alla fall) man ser ju verkligen skillnad i alla fall. :-) sen var vi på Väla, jag, mamma & Jenny. Köpte, en tröja, en skjorta och ett par jeans + ett armband. Nice! var också inne på IKEA en snabb sväng, och jevvlar vad stort det är! ._. Väla kommer också bli riktigt stort sen ju. :D nu måste jag dra, får gå och lägga mig lite tidigare nu ju när det är klassfoto imorgon. Vill inte se trött ut just den dagen (eller egentligen ingen dag), sen vill jag helst vara uppe lite längre än 10 minuter innan vi ska köra på morgonen hehe.

GODNATT!

slänger in en låt också..


D-TUNED

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback