KEEP ME IN THE DARK.

Lördag. Igår var jag på Musteriet (Mustan) i Båstad, de hade något årsjubileum eller något, tror jag. Sophia ringde och fråga så vafan, jaja.. bättre än att sitta hemma och äta chips. Ja, jag måste svika chipsen ibland. Ikväll ska jag kanske till Halmstad och träffa Lisa, ska bara fixa skjuts dit. Finns typ ingen som kan köra, så hej tåg! men då måste jag köra moppe in till Laholm.. fifan, då blir det termobyxor denna gången isåfall. Tänk så hade man haft körkort... går femtusen gånger snabbare plus att det är varmt i en bil. Kanske blir att träffa Sophia också lite senare, får se. Nu ska jag snart hoppa in i duschen! Ha en bra dag! Peace ♥


inte alls suddig bild H3hEhe

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback