I HATE ENGELSKA.

Hejsan. Onsdag idag då, torsdag imorgon sen fredag IGEN. WTH! snart sitter jag väl här och säger "imorgon tar jag studenten" typ hoho. Foto idag hela dagen som vanligt, chill.. fick jobba med vad man ville typ (alltså inom foto) sen hade jag mitt prov idag också som jag missade förra veckan. I morgon är andra delen av provet. Sen har jag ju den där jävla engelskan att göra. Just det, typ en eller två svenskauppgifter att göra också. Nu måste jag försöka jobba med engelskan lite, usch så blev det bara ett inlägg om skolan, rolig jag är då. >.<


detta är jag när jag är glad.

och så här ser jag ut när jag funderar...
häftig_tjej_cool_93

PEACE OUT

Jess:

haha XD minns tiden när alla hette typ Jessi_sweet...

2010-10-07 @ 11:23:39
URL: http://artbyjess.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback