FOR WHOM THE BELL TOLLS.

MEN VAD BRA att Adela fungerar då, (det är vår sån login där betyg och uppgifter och sånt finns) hade tänkt fixa en läxa, men nehe! när man väl ska ta tag i något så krånglar det, måste vara klart på fredag så jag hade tänkt fixa det nu eftersom jag kommer hem runt 17 eller senare de andra dagarna. -.- aja, nu har jag i alla fall varit ute och sprungit/gått lite. Känns bra! kan ju inte bara sitta inne och spela GH och käka chippe hela tiden! (eller jo, men idag ville jag vara lite aktiv haha.) Har dessutom rensat lite bland mina kläder idag. Eller rensat har jag kanske inte, men flyttat över lite kläder från mina överfyllda lådor till en annan låda under sängen. Hade glömt bort den, men den var ju tom så nu fyllde jag den med kläder istället, så nu har jag mycket mer plats i byrån igen :D

HA DE GYTT.


METALLICA

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback