LUGG.

GOD KVÄLL. Blir ett seent inlägg, orkade inte blogga innan dessutom gjorde jag annat. Jävligt chill skoldag det var idag. Hade först bara klassförståndartid sen efter det samhälle. Skulle bara ut på stan och dela ut enkäter, sen har vi kollat på 3:ornas projektarbete. Så idag har man inte gjort någonting typ.

Jag har faktiskt funderat på om jag ska klippa lugg, har ju haft det förut men jag vill göra något nytt med håret, höhö. Fast har för mig att jag ser yngre ut med lugg, haha. Tycker iallafall det är jävligt snyggt på vissa personer.. kan ju alltid testa och klippa. Var ju ett tag sen, blir man inte nöjd kan man ju typ bara lägga det åt sidan med klämmor. Aja får se vad jag gör. Först och främst ska jag nog toppa håret hähä. Jävligt slitet. 

Dags att göra sig redo för sängen, BYE BYE! :D


Peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback