FLUGORNAS BAJSHERRE.

JA NU ÄR DEN KLAR. Ska bara lägga till fakta om författaren imorgon eftersom att jag har den faktan kvar i skolan. Sen jävlar! får jag inte MVG piskar jag läraren med min läderpiska så att hon blir alldeles röd, HAHA skoja lol, jag är fan knepig. Har ju suttit här och kämpat in i det sista! prov imorgon också, hade tänkt få VG på det men det verkar skita sig. Har inte hunnit plugga rejält ju.. men jag kom på att vi har låååång rast innan provet så man hinner kolla lite där också. Ska ligga en stund i sängen nu och plugga innan jag nannar. I will be tired imorgon må jag säga. Korvigt värre... btw är jag sen med att lämna in boken (spank på mig själv) men vafaen den är inne imorgon! håhå. Oj skulle varit inne den 26:e, jaja hoppas det inte blir böter HAHA naj.. kan inget om sånt men jag dör av skratt om det nu skulle vara så fast det tvekar jag jävligt starkt på. Dessutom tror jag ingen saknar den boken för den är fett dålig. Tycker man den är bra är man lite tråkig tycker jag hahaha. Även fast den har blivit väldigt känd (hur fan det nu gick till) visst om gamlingar gillar den men inte i min ålder, då är det inte OK alltså. Jaja, skit i den boken nu.. :D

Måste faktiskt plugga och sen sova efter det GODNATT cool people. B-)


AMG!!! I'M SO FUCKING CUTE!!
isabelle.:

DAMN. Läskiga Tjejen #1! O.O

2010-05-31 @ 10:58:34
URL: http://borgman.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback