SOMEBODY PUT SOMETHING IN MY DRINK.

18:31. Var nyss ute en liten stund, fotade pysen och gjorde en "stopmotion-film". Det är när man tar massa bilder och sen gör man det till en film så att det ser ut som att objektet rör sig. HUHU. Upptäckte den funktionen på kameran igår. :-) har käkat tårta idag, höhö. Pappa fyller ju år! intressant för er och veta att jag har ätit tårta idag. -.- haha..

Tänkte nyss skriva att jag skulle gå ut igen men nu är det ju mörkt vilket är otrevligt. Huhu.. ska bestämma kläder till imorgon och byta påslakan now. Höhö, det är bäst att fixa kläder om jag skulle sova lite fööör länge. Haha!

Blir en gammal låt från Ramones ♥ (kvaliteten suger, men det gör den oftast på Youtube)


Somebody put something in my drink



... också jag i fräcka ramones-tishan. Jag är så jäddra hipp som skirver tishan. SKOJAR. -.-

Peace & Love.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback