TOP 5.

Kör på en sån här lista idag.. ;)

Top 5 låtar:

Adept - Sound the Alarm
Adept - Shark! Shark! Shark!
Bullet For My Valentine - Dignity

Bullet For My Valentine -Last to know
Slipknot - My Plague
Det var fan inte lätt o välja höhö
..

Top 5 artister:
BFMV
Slipknot
Disturbed
Adept
Ramones

Top 5 filmer:
hm.. kollar knappt på film
Farsan, haha sen vettifan har inga favoritfilmer typ inte vad jag kan komma på i alla fall..

Top 5 drycker:
MER - apelsin
Schweppes-läsk
CocaCola
Vatten
kommer inte på fler nu..

Top 5 glassar:
Ben&Jerry's Half Baked
Ben&Jerry's Cookie Dough
Mjukglass
Apelsinkrokant
Sandwich

Top 5 frukt/bär:
Jordgubbar
Körsbär
Hallon
Ananas
Passionsfrukt

Topp 5 godsaker:
CHIPS
Lakrits
Choklad
Pommes frites
Negerboll

Top 5 aktiviteter:
sport?? HA. mina aktiviteter får bli:
Shoppa
Simma/bada
Ute & gå med Nasse
Cykla
Springa

Top 5 internetsidor:

Facebook
Blogg.se
Google
Youtube
Bloggar


Top 5 annat:
Sommarlov
28+ ute
Mina Djur
Att jag får lön sen :D
Musik

(Texten skulle inte vara i FET stil men den krånglar så det gick inte att ändra.. :S)



All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback