SO TELL ME.

TJA. Är i Vallberga, drar hem imorgon måste fan fixa musik till iPhonen, MEN JÄVLA ÄCKELITUNES förstör ju allt, det suger faktiskt att man bara kan lägga in musik genom bögitunes. Aja, måste fixas ändå.. idag har jag jobbat, fifan vad trött jag var i morse... ska faktiskt lägga mig senast 12 ikväll. På Torsdag ska jag hänga med Sophia till Diggiloo i Båstad, hennes mamma har VIP-sak så då kan man ju passa på att dra dit fast vi tänkte inte sitta där hela tiden utan drar nog sen efter ett tag och går runt lite i Båstad. Var också på hundstranden idag med mamma och Nasse, jag bada dock inte för jag glömde mina bikinitrosor -.- nanna lite på stranden en stund sen drog vi hem igen.

De blev tomt i skallen nu så HA DET FINT.



(8) Heaven where's my angel, i need her now.. (him*)


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback