HUNGRY.

Fan vad hungrig jag är. Bloggade kasst igår men jag var på emohumör haha fast ne egentligen inte var bara lite trött. Höhö, idag har pappa och jag varit i Halmstad.. vi kollade först på mobil till mig men vi beställer den på internet för det är lättast och billigast! WOHO NICE SOM FAN ska det bli att få ny. Vi titta också på dammsugare om det var intressant för er att veta + en ny vanlig telefon, eftersom att denna är SÄR. Köpte inget, men som sagt blir det internet. JO vi köpte en ny grill men det gjorde vi här på Maxi huhu trevlans. Intressant information.

Fyfan tycker det ska bli segt imorgon, gå upp typ klockan 6 eller det lär bli lite senare.. Äh vafan 5 dagar i veckan i 15 dagar sen får jag ju mina pengar! :-) för er som inte fattade så ska jag börja mitt sommarjobb imorgon hehe. Jag är såå hungrig, skulle sitta fint med en Mc-chicken-meny från Mc donald's hahaha. SEE YOU SOON


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback