+


Aaaah! varmt idag igen, VILKET ÄR NICE!

W0W, gick inte och la mig 3:30 igår och sov inte tills 13 (nu var ju Lisa faktiskt hos mig i veckan men aa ändå, brukar lägga mig vid den tiden och sova lite för länge) men inte idag. Idag blev jag väckt klockan 9 av att Nasse kom upp i sängen och var gullig som vanligt. Gick upp vid 9.30 ungefär, 12.45 kommer pappa och hämtar mig.. vi ska få information om hur fåren och lite sånt ska skötas. Jag ska ju bo i Ränneslöv mitt ute på landet och ta hand om lite saker så länge de är på semester. Kommer ju ändå vara hemma lite också men ao.. ska dit imorgon i alla fall. Har nyss legat i solen ett litet tag, Jaffa fick också leka med vattenslangen haha! hon försöker döda/äta vattnet typ.. hade varit nice och bada idag, Mellbystrand <3 fast det brukar vara varmare i Skummeslövsstrand. Dessutom var vattnet väldigt rent igår, i alla fall på hundbadet.. men det är ju typ en mil ut innan det blir djupt, haha.

Nu ska jag lägga mig i solen igen och svettas ihjäl (nä men kanske bli lite brunare)

Ha de nice i värmen B-)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback