CHERRY.

Hej snuttisar hihi. Måste säga att BÄR är GYTT, mamma köpte blåbär och körsbär, yummi! känner mig lagom fet ikväll, haha nä men det blev mycket gott. Ugnsbakade chippe, godis, körsbär och blåbär plus en fin laxtallrik till middag som kom från Laxomaten hah. Intressant.. min blogg börjar handla om vad jag äter. Sitter ensam hemma i Vallberga (bortsett från att Nasse ligger och nannar på golvet) lyssnar på lite musik, äter bär fast jag får inte trycka i mig för många för då lär det bli jag och toaletten resten av kvällen HA. Dock blev jag lite "orolig" nu för det börjar typ klia i munnen efter jag ätit körsbär. :S Hmm.. weird kanske inte tål dem, aja.

IDAG kom min mobil redan efter 2 dagar skitbra service verkligen :-) är äckligt nöjd med min nya mobil. Tekniska prylar är underbart, Apple är underbart. Jobba imorgon igen då, fast snart har denna veckan gått och då är det ju bara två kvar.. det går faktiskt ganska snabbt ändå. Igår var Sophia och jag i Båstad på stranden, asnice att bada i det rena vattnet ju. Sen stack vi till Mc donald's (jag vet jag är lite äcklig som äter där så ofta hehe) men det är gott okaj. Där hände en väldigt underlig sak, garva faktiskt sönder mig en hel del. En tjej gick runt och fixade bland kundvagnarna så att de stog lika många i varje rad och så.. HA! läskig typ. Jävligt random tjej. Jag vet vem det är också, knepiga tjejen i bussen.

Somna runt 2 igår eller senare, Sophia stanna ju ända tills klockan 2 och Jenny hade sina störda kompisar där eller i alla fall den ena pöjken, fast riktigt riktigt underhållande är han. Skulle ju upp 6 sen eller i alla fall kvart över, var ju inte så jättepigg om man säger så. Fast det är jag nästan aldrig klockan 6 på morgonen, men jag klarade av arbetsdagen bra. ;) faktiskt rätt tomt i skallen på mig nu, blev ett långt inlägg så det här räcker nog skrev mycket onödigt men det är ju så jag är höhö. HA DE FINT

NEHE, blogg.se eller någonting krånglar eller i alla fall för mig så jag kan inte ladda upp någon bild. Suck...




All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback