BONNALIV.

Jaha, då var man i Ränneslöv (eller Veka heter det, där jag är nu). Kommer att leva ett riktigt bonnaliv nu under 10 dagar, haha! naae, ska bara ge fåren vatten och ta hand om hundarna typ. Detta betyder inte att jag inte kan umgås med någon (bara så att mina vänner vet haha)

Här är rätt så mysigt, väldigt lugnt och stilla haha. Har även skaffat mig en ny vän, hittade en grå fin katt i stallet hah. Blir nog ett dopp med Sophia lite senare.. ska ändå hem och hämta lite saker. Glömde gosedjur till Nasse så hon hade gått och hämtat min kusins gosedjur haha.. Nasse ÄLSKAR att ha saker i munnen, hon har också hittat en tennisboll som hon kom med till mig.

Lägger in bilder senare (imorgon kanske), har inte tagit några ännu men det lär jag väl göra. Har liksom 14 150 filer eller någonting i min mapp där hemma. Kanske var lite mer, men ungefär 14 000 är bilder & lite videoklipp. Helt sjuk vad mycket bilder jag har tagit, jag är lite störd.


HA! ni gillar bilden..

Ha det NICE.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback