YOURTEARSDON'TFALLTHEYCRASHAROUNDME.

- Det är vad man har fått höra idag. HA :-D dagen såg ut så här idag: 08:50 klassförståndartid, samhällskunskap, lunch, medieproduktion, svenska. Redovisade då på svenskan, fan va nice o ha det gjort! snackade om Sophia. Gick väl ganska bra.. eller jag fick iallafall sagt allt jag skulle ha sagt. :-) sen så kämpade jag så hårt för att hinna med fyrabussen från Norra station men självklart hade den kört.. när jag kom fram typ 16:01 eller tidigare kanske. Den som ALLTID annars brukar vara sen, men nehe inte denna gången. Så jag fick ta 16:35-bussen men när jag väl ska ta den är den bussen sen, inte lite sen heller eftersom den kom 16:50. Dåligt! men jag är ju hemma iallafall. :D fysaaatan vad kallt det är uuutee, gäller skolan också. Dra ner lite på stormen inne i datorsalen kanske? -.- hann köpa en vanlig tröja på H&M idag också, en helt vanlig vit, långarmad tajt tröja. Alltid bra att ha. ;-) behöver mascara också, funderar på någon av "Telescopic" eftersom jag hade någon av dom för längesen och den var good. Finns ju flera mascaror av den sorten nu, hoho. Nu ska jag äta lax! DE È NAJS. Ska bli gott eftersom det bara blev lite torkade brödkuber till lunch idag, hahaha lät rätt stört, men ja.. hehe.

Kärleksfull bild aaw. :) hahaha!

PEACE.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback