TJALALA! :D


Jag är nu 2069:- fattigare. Har köpt en miicket trevlig sak :-) träffade Lisa efter skolan, skulle lämna lite saker som hon hade glömt hos mig för längesen plus mina tajts som råkade hänga med henne hem den gången. Sen blev det en trevlig liten stund på stan, synd att det var så kort bara. Huhu! :D nu ska jag försöka hitta något att käka sen blir det lite GH 8) imorgon är det idrottsdag -.- skridskor och pingis.

P e a c e.
Lisa:

DET VA JÄVLIGT MYS <3 HAHAH!

2010-02-15 @ 18:41:54
Josse:

sv: jaaaaaa! fiifan! den lilla stunden var jeekligt bra :D :D haha! <3

2010-02-15 @ 19:57:49
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Jessica:

vad köpte du för nåt som kostade så mkt??



jag vill också åka skridskor och få blåmärken!! tyvärr får jag ingen friluftsdag för nån jättesmart jävel på osbeck bestämde att man måste läsa idrott för att få åka på friluftsdag :(

2010-02-16 @ 18:52:19
Josse:

sv: en ipod touch :D haha fan va töntigt, men jag har nog hellre en ledig dag än en idrottsdag men ändå rätt nice. hellre åka skridskor & spela pingis än att räkna matte. XD

2010-02-16 @ 18:58:26
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback