ONE GOOD REASON WHY.


En anledning till att jag gör detta testet. Jag har inte så mycket att göra helt enkelt. Men snart ska jag lägga mig och titta Sex and the city som jag spelade in, som vanligt då. :-)

Lovar du att vara ärlig? 
ja
Du heter: Josefin
Smeknamn: Josse, snigL -.-
Låt som du sörjer till när du är ledsen: eh. skadad fråga, haha. Har jag ingen..
Beroende av: rätt uppenbart, mat annars dör man ju. Hoho, smart va? x)
Vad tror folk om dig: knepig. hahahaha det vet väl inte jag?
Vad får du oftast komplimanger för: mitt hår konstigt nog, kläderna, accesoarer..
Hur imponerar man på dig: sättet man är på, ögonen, stilen.
Brukar du skratta för dig själv: haha ofcöörse :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Jag har köpt Sofis mode! kram"
Var bor du: Skummeslövsstrand
Trivs du där: ja, men det är dåligt med bussar bara. -.-
Äger du några converse: ja
Sprit, cider, vin eller öl: inte vin och öl iallfall.
Är du allergisk mot något: matte. :@ folk som förändras äckligt mycket..
Hur svarar du i mobilen: "hej", beror ju lite på vem det är också ;-)
Brukar du komma i tid: hehe. försöker, men bussarna kan göra det svårt ibland.
När mår du bra: när jag slipper läxor, är med mina djur & vänner, lyssnar på musik, festar, gör sånt som jag gillar helt enkelt. :-)
När blev du fotad senast: räknas det när jag tar kort på mig själv? hahaha.
Hur känner du dig nu: helt okej.
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vitt  
Vad tycker du om fötter: hahaha OKEJ. fin fråga. fula saker.
Rakar du benen: ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: helger: typ vid 1 och senare, ibland händer det väl att jag lägger mig tidigare om jag ska någonstans. Vardagar: 22:00 till 00:00 eller senare, ska försöka skärpa mig hahaha! ._.
Är du blyg: hm.. njaa, både ja och nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja
Har du spytt offentligt: nej :)
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: mycket 
Är du nöjd med ditt liv: joo, inte alla dagar precis. Fast att vara bättre på vissa saker skulle inte skada..
Är du bortskämd: nej, tycker jag inte
Vad gör du i morgon: ingenting antar jag D':
Vad längtar du till: - SOMMAR!
Har du bra vänner och äkta vänskap: aa
Vad använder du för schampo: L'Oréal Paris Elvital
Gröna eller röda äpplen: gröna ibland, röda ibland haha..
Vilken tid gick du upp idag: typ 13:45 -.-
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: yes
Är det okej att gråta: ja
När grät du senast: huum.. vet inte.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpt kläder, skor, tekniska prylar, och sparat, plus hjälpa djuren :)
Bär du glasögon eller linser: inget
Har du piercing: öronen
Vill du gifta dig: inget måste
Vill du ha barn: får la se
Solar du ofta: sommaren ja
Är du bra på att laga mat: asså kanske inte bra, men absolut så att jag klarar mig huhu ;)
Är du flygrädd: har aldrig flygit, men jag tror jag skulle gilla det höhö
Hur vig är du: eh inte vig.
Vad dricker du helst när du är törstig: nåt som smakar gott
Vilken är din favoritglass: MEN BEN & JERRYS SÅKLART :)))
Tycker du om sushi? fan heller
Har du tandläkarskräck? jaaaaaaaa O_.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls, har nog alla märkt.
Vilken ögonfärg har du: gröna, lite blåa.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: mjaa, har jag nog
Biter du på naglarna: nej, bara ibland om det behövs haha.
Röker du: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: när jag vill, men varje dag när det är skola eftersom jag får gå en jävla bit varje dag.

Inte världens roligaste test kanske, rätt så torra frågor. Hahaaa! x)

Peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback