ON THE WAY.

Halsen är på väg att bli bättre. Men nu har den istället blivit fylld med slem och sånt snuskigt skit... kan fortfarande inte äta mat typ och inte prata. Om jag försöker låter det inte så jäddra bra och det är riktigt jobbigt så det blir att låta bli. Lyckats sova lite mer iallafall :-D vaknade först fem, halsen hade adhd-ryck. Sen sov jag igen ända tills klockan tio ungefär. Blir ingen skola imorgon heller, eftersom jag ska undvika att vara ute. För att halsfluss lätt kan komma tillbaka eller något sånt, hehehe. Missat 3 dagar i skolan nu, not good. Missar ett matte-prov idag... men vad ska jag göra liksom.


mamma köpte en B&J igår. Nice. Men kan inte käka det godaste, alltså kakdegen men då sparas ju allt det till sist, hoho :-)

ögongodis. ♥

Peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback