JAG HATAR...

Asså jag blir så jävla arg och ledsen när jag ser någon som plågar ett djur. Lisa skickade nyss en hemsk länk där de plågar djur genom att slå på dem tills dem dör. Asså vad fan är det för FEEEEEL på sådana människor? jag har inte sett hela klippet för jag klarar inte av sånt. Man måste ju ha något stort jävla fel inne i huvudet om man kan göra så. Sådana människor borde inte existera. Skulle stå och skratta om jag skulle få se de människorna bli behandlade likadant. Skulle vara så jävla gött!

 




Men nu ska jag försöka tänka på annat. Ska shoppa imorgon och det är ju trevligt! :-) ska fixa skydd till min ipod, eller om jag nu hittar som sagt och några kläder ska jag väl med hitta.

Peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback