IJUSTWANTTOHAVESOMETHINGTODO.

Yeesssssss.. faktiskt en låt också men det stämmer in lite på vad jag vill. Har lite problem med vad jag ska snacka om på svenskan, eller lite.. snarare mycket. Vet inte! har tänkt på Skummeslövsstrand och Ramones men om jag tar Skummeslöv känns det som att det blir en turistguide och sånt shit.. haha. Sen Ramones.. asså det är inte det bästa bandet jag vet längre, men jag kan mycket om dom. :-D fast jag vet nooot fortfarande, finns ju en nackdel med det, heheee -.- ÄCKLIGT. Redovisningen är ju på måndag, kommer väl inte gå så bra som vanligt. Är ju en riktig mes när jag står där framme, haha. Aja palla snacka om det.. tråkigt o skriva om. Fan vad jag har bloggat MYCKET idag, kanske för mycket? men det är ju för att jag har gått hemma nu i 4 dagar och inte gjort någonting typ. Njaa, kanske inte har bloggat FÖR mycket men det kan ju kännas lite som att man inte har något liv. HOHO. Fast jag har inget bättre för mig när jag är sjuk och som just nu: inte har något att göra. Min mp3 är alltså så död nu.
1. Displayen funkar inte
2. det får plats ungefär FEMTIO låtar, HAAAAAAAAHAAAA. ._.
3. Sprickor & repor
4. knappen där man startar den är nu mera intryckt, så jag tror ändå inte det går att få igång den nu.
5. locket till batteriet är av
6. finns säkert något mer, men kommer inte på det nu..

Men jag har iallafall börjat fundera på att köpa en Ipod. Först ville jag ju ha en Ipod Touch, för den är så jävla snygg och har massor med bra funktioner, men nackdelen är ju att den typ inte tål ett skit så njaa. Nu har jag tänkt att köpa Ipod Nano, den är snygg, kan filma, har stegräknare och rymmer nog mer än 50 låtar haha. Tänkte också på Ipod Classic men den är mycket dyrare.. fast ja, jag får se. Men om jag nu ska köpa den tänkte jag att det nog räcker med 8GB och jag vill köra på en nice färg.


Kanske en rosa? :D Kostar 1290kr på Elgiganten, eller 1490kr med laddare, eh.. man tar väl med laddaren isåfall? annars kan man ju inte ladda den. Haha!

AMFBBQG!! O.o blev ett jävligt långt inlägg. Sorry om det blev jobbigt, hahaha! men läs inte isåfall. ;-)

Lisa:

hahhah joo man laddar den normalt i datorn, man kan köpa en laddare brevid för 50 kr i dk :)

2010-02-08 @ 19:57:28
Josse:

sv: haha! ja jag vet. jag kom på det ikväll faktiskt ;-) om jag vill ha en sån laddare kommer jag till DK o hälsar på dig o passar på o köper den. hahaha :D

2010-02-08 @ 20:01:59
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback