21.

Grattis syster.

Bloggade inte igår, vet inte riktigt varför.. hade inte riktigt tid. Åkte hem till Sophia lite senare på kvällen så det blev inte att jag bloggade. Sen var jag, mamma & Jenny i Halmstad på dagen.. skulle fixat skydd till min ipod men det hann vi inte pågrund av en sak. -.- hittade en nice tröja, men jag köpte inte den. Orkade inte testa dessutom stängde affärerna men jag tänker köpa den nångång. Hoppas någon vill åka till Väla med mig på lovet. Seg kväll.. vilket jag antar att hela lovet kommer bli... men man får väl se. Igår var det trevligt, jag och Sophia åkte pulka, haha! long time ago.. :-) jeevligt kul faktiskt. Brant backe, mycket snö, varma kläder och lampor så att man såg. Huhu. Här i Skummeslöv är det ju helt mörkt vid kullen om man ska vara där på kvällen. Sen kom där några folk och förstörde stämningen, bland annat en tjej med shorts och linne. Vem fan är så jävla dum och tar på sig något sånt när man ska på fest? lol. Hahaa! det var iallafall trevligt den tiden vi var ensamma på backen eller vad man ska säga, kanske inte backen hahaha. Sen drack vi varm choklad och käkade kanelbullar. :-)

Peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback