18:58

Hehe. Kom inte på någon bra rubrik så jag bara titta på klockan. Kan äntligen äta nu.. fast när jag väl äter är det inte gott och jag mår illa. Men det går la över, är ju inte riktigt frisk ännu. Tänkte nyss på vad jag ska göra ikväll, trodde inte det fanns något på tv. Men jag kilade in lite på TV.NU och hittade några program, weeei! :-) bland annat Grannfejden, mohaha! det är mycket underhållande. Tänkte att jag kanske skulle städa mitt rum.. ser rätt så skabbigt ut. Skitigt. Jag som städade och dammsugade ofta innan när jag var "pedant" haha. Får se om jag orkar ikväll eller imorgon. Måste plugga till matten också plus bestämma vad jag ska snacka om på svenskan. -.- nu ska jag dra.
Peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback