W.

Blir ett sent blogginlägg hähä. Men jag tycker det är lite segt eftersom att min kamera är SÖNDER IGEN. Det låter ju som att jag förstör den, eftersom att den har pajat så ofta men NEJ. Nu är det objektivet som krånglar, alltså autofokusen fungerar inte.. den fokuserar alltså inte automatiskt på en punkt när jag ska fota, om någon nu ville veta det. Så jag får lämna in den, men lätt att det inte kommer kosta något huhu. Fast det tar alltid så långt tid innan man får tillbaka den... aja.. man kanske inte får fota så mycket som jag gjorde just då hahaha! ehm. ._.

Idag hade vi säljmöte på medieproduktionen, skulle stå och prata om vår lilla företagsidé typ. Sen hjärt&lungräddning på gympan. Var inte så tråkigt som jag trodde det skulle bli, haha! vafan så jävla fult "MiniAnne". Har redan gjort det en gång i Våxtorp, skolverket är lite efterblivna. Ska börja på ett nytt arbete i svenskan nu också, muntligt IGEN. Tråkigt.. "vi har inte muntligt alls ofta i svenska" HA! sure. Det är där vi har redovisat och snackat mest. Jag gillar att klaga på min skola, mohaha! men de får ju faktiskt skylla sig själva när de inte lovar vad de säger. -.-

Ska inte skriva mer nu. Tänkte fixa lite med ipoden..


Random igen, från i December eller något tror jag. Haha! jag och L lekte lite "modeller" HA HA! på skoj då. ._.

Peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback