home

Jao, hemma från skolan nu eller jag kom inte hem nu utan 15.15 eller något.. vi skulle ju gått till fyra idag men läraren vi har i Medieproduktion kom inte och gjorde inte det förra veckan heller så vi har aldrig haft det ämnet. Man blir ju inte direkt ledsen om man slutar tidigare, det var nice! men det kunde varit engelska eller matte vi skulle ha. x) fixade mapp (i stället för pärm) till skolan idag också hann vi gå i lite affärer. Har en tråkig engelskaläxa jag ska göra tills i mon muntlig dessutom.. jag hatar som fan! haha hatar engelska, gjorde jag inte innan i mellanstadiet då var jag ändå ganska bra på engelska och nu bara suger jag på det.. (n) haha!

får bli en bild på älsklingbulle idag för att han är så underbar. ♥



PUSS & KRAM




Ronja:

åhh vad söt=)

2009-09-07 @ 18:49:54
Josse:

ja han är snygg ;-)

2009-09-07 @ 21:04:03
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback