090917 - thursday

Torsdag i dag då bara fredagen kvar sen är det helg igen! :-D i dag är det en vecka kvar tills Lisa kommer, treevligt. Börjar inte förrens 12.10 i dag sen slutar jag vid 15.30 ungefär, finns faktiskt en buss från Skummeslöv i dag som passar ganska bra.. får vänta en liten stund i Laholm. Förra veckan upptäckte jag och Issa att det var samma buss som vi åkte till Laholm som sen gick till Halmstad men jao har för mig att man inte får sitta kvar eller något sådant. I don´t knoooow!

Första lektionen vi har i dag är engelska! :'< tråkigt, sen har vi matte men det är ändå nästan roligare för man kan sitta och prata lite på SVENSKA åtminstonde och läraren är väl lite snällare om man säger så. Ska gå och städa upp lite snabbt på rummet sen ska jag ta tandtråd, borsta tänderna och skölja flux visst är jag duktig! :-)


har sovit så gott i natt med pysen vid min sida, haha han är söt. :-) ♥


sen när fan blev det "fjortis" att fotta sina läppar?... fick höra det av några i klassen i går, det är väl så fan mycket bättre än att trycka upp pattarna och fotta rakt ner i tröjan!

PUSS & KRAM. ♥♥♥


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback