Friday.

- Finally friday! ♥
Skolan var helt ok, kanske berodde på att vi inte hade någon engelska idag, haha! xD
Det snöade faktiskt idag men jag skulle nog kalla det regn/frost-grejssak, kallt som fan är det iallafall. Känner att jag måste ha en vinterjacka snart!!

Jag lyckades glömma min nyckel till skåpet idag, eller asså inte glömma för jag trodde den var i min väska men den hade tydligen bara gått sin väg.

Har en reserv, men jag hittar nog den igen. Men jag ska komma till saken, såklart kunde jag ju inte ta mina saker till lektionerna, men det gjorde inget för man behövde typ bara papper och penna så jao. Men jag hade ju mitt matkort där, det måste jag ju ha om jag ska komma in på Västergök men det var ju i skåpet, så jag och Issa fick gå till Netto och köpa makaroner och laga det i skolan. Så det blev mat iallafall! :-) Haha! 

 Ska hem till mamma lite senare när hon kommer hem, fast jag funderar på om jag ska köra moppe dit (KALLLLLT) eller så kan pappa kanske köra mig dit. :D Eftersom Jaffa är ensam i mammas lägenhet. Hon är nog mycket lesen nu, hundar gillar ju inte att vara ensamma hemma. Så slipper Jaffa vänta så länge.

Nu kommer några bilder på min översnygga katt som jag tog igår. Kattmynta = galen Bulle.



Nu ska jag äta.

PUSS & KRAM ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback