FRIDAY.

Lovet snart slut :<

Jag har lite panik eftersom jag har en
jättehemsk engelska att göra!! och jag
vet inte alls hur min Powerpoint ska se ut.

PLUS att jag hatar att redovisa, det är väl
direkt ingen som gillar det, men vissa gör det
ju bra och vissa lite mindre bra. Jag tillhör
nog "mindre bra".

Inga roliga saker som väntar efter lovet.. :'C

Men en bra sak, jag lyckades få G på samhällsprovet
fast jag inte pluggat, fick kolla lite på Issas lapp innan provet.. (tack!)
skönt. :D

Idag ska jag göra klart matten... engelskan kan vänta haha D':



PUSS & KRAM

Ronja:

vad bra=) jag tillhör också dem som gör det mindre bra haha

2009-10-31 @ 15:11:44
Anonym:

SV: haha. ja :< det är OKUL.

2009-10-31 @ 21:52:11

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback