Bad Luck.

Jävla krångel det ska vara hela tiden... dessutom har något hänt med kameran IGEN!
den inbyggda blixten kommer inte upp när jag ska ta kort. Fattar verkligen inte varför? nu har jag ju bara fotat med den, inte tappat den eller någonting.

Men det ska fan gå på garantin, men känns ju inte så jävla kul att den ska paja en jävla gång till nu till lovet, eftersom det tog skitlångt tid tills jag fick tillbaka den sist! :<

Det är faktiskt mystiskt nu.. för jag fota bara helt vanligt igår som jag brukade sen stängde jag av den, sen när jag satte på den igen och skulle ta foto med blixt så kommer inte blixten upp. :S

Varför händer det alltid något med mina kameror?! :O

Josefin = Bad luck.




Ha det bra!

PUSS & KRAM...

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback