091030

Snart ny månad. November! :O snart jullov ju,
tiden går ju så jäkla snabbt.

VÄLA idag, hitta bra EN tröja :<
det var lite tradigt tycker jag...
måste börja leta efter vinterjacka också.

Egentligen vill jag också ha ett par andra skor men jao..
får se hur det blir med det, har börjat känna svag kärlek
för min uggs. Haha!

Jaja,
fick iallafall en sak. Igår kom Sophia hit
och vi spelade GH (som alltid hahaa) och sminkade
oss lite annorlunda... XD

Sooo.. enjoy the pictures! ♥


80-talsFia :D

Jag var hårdast, hahaha!

Jag förstörde Sophias fina bild med mina fingrar, haha..



Det får räcka. Orkar inte ladda upp fler,
finns fler bilder på min facebook. =D

Det var iallafall lite av vår kväll igår.

PUSS & KRAM
Jenny <3:

Ehh vafan gör ni på MITT rum i MINA kläder & smink?!!!

2009-11-01 @ 22:45:33
URL: http://jenize.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback