091001

NY MÅNAD - NYA TAG! Brukar man nog säga. x)

Seg dag - engelska, matte fast slutade tidigare på matten så det var najs, engelskan var otrevlig som vanligt. Har prov imorgon men har faktiskt inte fattat riktigt vad man ska plugga på? hittar inget bra.. eller vad man ska säga. Jag kanske köper GH 5 imorgon! treevligt som fan isåfall. :-)



Dagens låt: Slipknot - Psycosocial

Hajdaaaa. ♥ sleep gott.
PUSS & KRAM!
Vera xD:

HAHA kul att du köper GH 5!!!!!!! :D haha jag hatar det fortfarande xD HAHA LOV U and MISS U

2009-10-02 @ 09:03:44
Josse (STEN):

Haha, ja men Lisa du måste ju öva innan du gillar det typ. OCH DU! jag gillar sån musik det gör inte du hahahah xD LOV AND MISS U TOOO BABE!

2009-10-02 @ 09:39:16
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Ronja:

haha vad kul med gh5 det måste jag prova att spela=) och låtarna verkar vara bra.

2009-10-02 @ 13:56:38
Josse:

Svar: Haha, jao köpte det igår ;-) men där är inte så många bra låtar :/ men men jaaäkligt många (y)

2009-10-03 @ 18:42:32
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback