Ten things i would wear! ♥

249 :- Cubus299 :- Cubus299 :- Cubus129 :- Cubus99 :- Cubus249 :- Bikbok349 :- Bikbok399 :- Bikbok399 :- Bikbok299 :- Bikbok699 :- Bikbok
Klicka på bilderna för att förstora.

1. Topp 249 :- Cubus, passar jäkligt bra till de jeansen brevid haha.. och annat.

2. Jeans 299 :- Cubus, älskar att jeansen är så korta.. men tycker inte om att dragkedjorna där bak, går för högt upp tycker jag och jag hade gillat om de hade suttit på sidan av jeansen. Men det kanske är snyggt.. när man får på sig jeansen!

3. Sjal 129 :- Cubus, finns i andra färger också :-)

4. Klänning 99 :- Cubus, trendig och billig, säkert skön också.. snyggt att ha till jeansjacka eller skinnjacka och ett par snygga sandaler till.

5.Linne 249 :- Bikbok, jag vet det är så ful att det är grå bakgrund, men dom har det på sin sida.. störigt.. jaja iallafall, jag gillar linnet och det finns i svart och rosa med.

6. Kofta 349 :- Bikbok, den ser så stor och mysig ut, men tycker den är ganska dyr.. höhö jag är snål, handlar oftast inte så dyra kläder, det finns jäkligt många snygga billiga kläder. Jag är ingen märkesnörd, kanske när det gäller skor.. skulle aldrig köpa ett par fakeconverse iallafall, never! fast kom på att den kanske inte är så dyr ;) kolla priset på 8an den kostar ju 399 kronor.

7. Kofta 399 :- Bikbok, ännu en kofta från Bikbok.. fin fin!

8. Topp 399 :- Bikbok, fiiin! finns också i vitt :)

9. Topp 299 :- Bikbok, finns i vitt med. Niice!

10. Jeans 699 :- Bikbok, extremt söndriga och slitna är snyggt! men varför ska det vara så dyra? borde vara billigare eftersom det blir mindre tyg haha... men de i affären är oftast snyggare, än om man gör det själv. Fast inte alltid!


KRAM, Långhelg nu! GÖTT.

 


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback