2 mars

Var ett tag sen jag skrev nu.. men vårt internet funkar inte på vår dator, så jävla tråkigt :( sitter på mammas laptop nu. har varit utan internet i 2 veckor nu. tror jag, tomt och tråkigt haha.. ja vet inte riktigt vad jag ska skriva om har inte hänt något speciellt precis. i helgen kom sophia och lekte med mig, haha, blev för det mesta PS2. sitter och funderar på vad jag ska skriva, har verkligen inget att skriva just nu. melodifestivalslåtarna suger, en sak iaf .. haha! just det tänkte på dom starpilots, deras låt var ju sjukt likt deras andra.. vet inte vad den heter men det lät precis som den i refrängen. ja nu vet jag vad som mer hände i helgen vi hade ju släktkalas för jenny. käkade smörgåstårta, och cheesecake till efterätt. (y) ja dom som nu inte har smakat cheesecake kanske tror att det är "ostkaka" men nej. det är som glass och den smakar skitgott, tycker jag och de flesta med ;) snart ska jag äta mammas hemmalagade pannkakor .
mmm....

nu tycker jag ni ska svara på vilken väska som är snyggast?
eller vad du nu tycker .. :)



här ser mitt hår väldigt blont ut.. egentligen är det ju mörkblont, men det
blir mörkare uppåt. till sommaren kommer det bli ljusare :)
färga håret vill jag inte krångla med.. om ni undrar eftersom jag vill ha
blont hår, som jag hade innan jag färga det mörkbrunt (;


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback