förlåt blogg.

var ju ett tag sen jag skrev ett inlägg! anna klaga på mig i skolan haha, så får väl skriva lite nu. :) idag var det nationella prov i svenska läsförståelse, det gick väl sådär kändes helt okej när jag var klar.. men näst sista frågan var svår, typ man skulle välja en bild i häftet till ordspråket "ingen natt är så lång, att den inte följs av en gryning" tror jag det va, och jag fattar inte såna konstiga ordspråk.. men jaja jag gjorde mitt bästa. annars var det väl inte så jättesvårt men matten går nog sämre, men ja är nöjd bara jag får G och kommer in på LBS.. ska försöka fixa nåt VG till.

nu funkar "bläddra" knappen igen, så här är en bild


gammal. men gillar bilden.. saknar mitt blonda hår!





♥ hugs ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback