THIS OR THAT.

Snodde "This or that" från facebook. Ändrade det till svenska bara.. ;-)

Mc Donalds eller Burger King: MC för faaajn! XD

Blondiner eller brunetter: båda

Surt eller salt godis: salt

Coca Cola eller Coca cola light: Coca cola

Jay Z eller Eminem: öh. hahaha ingen av de.

Paris eller New York: Paris tror jag

Coffee eller tea: hatar båda

Adriana Lima eller Miranda Kerr: vet inte vem Kerr är. Adriana Lima är snygg..

Högklackat eller Converse: Converse

Desperate Housewives eller Gossip Girl: hmm.. Desperate Housewives tror jag.

Scrubs eller How I met your mother: Scrubs 

Blå-ögda killar eller brun-ögda: bruna

Sony Ericsson eller Nokia: Nokia

Xbox eller Playstation: Playstation

Utekväll eller hemmakväll? båda

Julafton eller nyår: höm.. kan vara båda men julafton är fan mysigast.

Gina tricot eller H&M: H&M

Ge eller få: få. haha nu låter jag ego. 

Britney Spears eller Lady Gaga: ingen

Pengar eller kärlek: kärlek är viktigt men utan pengar typ inget liv.. så pengar. fast jag vet ändå inte.. ? :O

Chips eller ostbågar: chippe med dippe för fan!! ellerhur Issa? XD



PEACE.
JJ


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback