SADIST.

MOHAHA! jävla folk i stan idag. Blev inte många timmar där inte, jävla barnvagnar säger jag bara. Haha! jag är snäll. Nu ska jag kolla igenom lite bilder i min mapp, undrar hur mycket bilder där är. För mycket skulle jag gissa på.. det tar tid att rensa. Jag hade tänkt göra såhär nu att jag ska ha en mapp för varje månad så att jag lätt hittar vilka bilder som är nya och vilka som är äldre, HEHE! kanske inte ALLA bilder då men några. Snart kommer Fanny troor jag? ;-)

Hahaha! detta kanske kan tyckas vara lite nördigt av mig men kolla på det här klippet. Så jävla fult. Kanske inte världens roligaste men kommentarerna från GH är ju bäst! XD sick att man gör en sån här låt. Tar lite tid innan det roligaste kommer, haha jag tycker iallafall det är fult. :D


PEACE
JJ


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback