HELLO MALMÖ.

Imorgon blir det tåget från Båstad till Malmö C för att möta Lisa och julshoppa, även något najs till sig själv. :D annars har jag ju Väla på måndag också där jag kan handla julklappar. Det sämsta är ju att tågresan kostar - haha! 194 jävla spänn för hem & dit. Jag trodde det var 97 kronor för allt men nähä. Sist jag reste var det billigare era jävlar!

Jaja. De ska bli najs att gå där med lite annat sortiment osv. Men bäst av allt är ju att jag är där för att träffa Lisa. ♥ så nu blir det att städa rummet, vill inte ha det äckligt när man får fint besök. Hahaha!

BYTHEWAY! Finns det någon fest nu? går gärna. Men jaja... NYÅR då jävlar SÄL (om säl vill) men du nekar väl inte en panda i sina bästa år HUH? HA HA! :D

Bjuder på en jullåt igen. :]



P
E
A
C
E

JJ

isabelle.:

Men håhå! Hur ska jag kunna tacka nej till nyårsfirande med en sån snygg liten Panda? ;) grr

Ska ju fylla dig! ;D höhö! ohlala!

2009-12-19 @ 10:31:30
URL: http://borgman.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback