ÄTA MIG FET.

Händer det ingenting ikväll så blir det så här att jag sitter hemma och ÄTER. Ska bli fet.

Hm.. håller på att skriva ner vad som behövs handlas hem, jag och pappa ska nämligen handla sen. Än sålänge har jag skrivit:
- värmeljus
- julmust
- godis
- chips

Låter väl som en riktig hemmakväll... fetmakväll rättare sagt. Hahaha! kanske borde skriva någon mat också. Jag röstar på kinamat eller Mc donald's. Haha nej, nu får jag lägga av! men som jag sa man ska äta mycket på julen. MYCKET. :D sen kanske man ska röra på sig samtidigt, men det bestämmer ju var och en.


Det här är jag.

PEACE OUT!
JJ
isabelle.:

Nähädu! :D det där är JAG på bild!:D

2009-12-18 @ 20:02:08
URL: http://borgman.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback