dagens inlägg.

hööm... sitter och tänker på vad jag kan skriva haha x) fick lust att "blogga" litta. men då ska man kanske ha något att skriva också, och helst inte bara om att man ska äta glass haha. (jag vet rubriken är kass)

Okej.
JAG VILL SHOPPA SOM FAN! :( i bland önskar jag att jag bodde inne i stan så man bara kunde springa ner och shoppa.. då går det ju till och med bra att göra det själv om man kan göra det ofta och det ligger nära. jag menar man har ju inte direkt lust att ta tåget eller bussen till väla/halmstad och shoppa ensam, dessutom är det ju inte gratis. jag vill vara rik. eller inte för rik.. asså lagom med mycket pengar så att man kan köpa vad man vill och göra vad man vill. men jag tror alla vill ha det så! ;-) men det är så orättvist, som blondinbella har inte fått göra så mycket hon tjänar ju pengar på sin blogg, inget hårt jobb precis. men nu ska man inte klaga finns faktiskt dem som har det mycket värre. Såja jag kom på något att skriva men om det var kul att läsa...

vad ska jag skriva om? saknar ju mest bilder, kan ju aldrig lägga ut några nya bilder för min Nikon har ju inte kommit tillbaka. :'[
vänta ska testa bluetooth med mobilen - datorn, men sist jag testa hos mamma funka det inte.

puss & kram!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback