YAO 2015.

Det var ju ett tag sen sist... fick ett litet ryck och pallade faktiskt uppdatera bloggen idag. Helt död är den inte än så att säga! hoppas att ni har haft en bra jul och nyår. År 2015 hoppas jag att jag kan lämna boet i Skummeslöv och skaffa mig något eget. Fast där finns ett problem, min gamle gosse Pysen, min kärlek, min katt. Han är ju snart 15 år och har bott här i hela sitt liv så det känns inte som ett alternativ att ta med honom den dagen man flyttar. Fast vi får se, än så länge är jag ju fortfarande kvar här haha... kul att det fortfarande finns några trogna läsare kvar, ha det fint så hörs vi!
Anonym:

Hi

2015-04-23 @ 15:02:35
Anonym:

Snygg bild du har ;)

2015-04-23 @ 15:06:14

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback