RAMMLIED.

HEJ! längesen jag skrev här nu... hehe, känns som att jag alltid skriver det.. fast det är ju sant. Har lite saker att fira i alla fall, tog mitt körkort förra veckan, haft det i åtta dagar idag. Inte blivit av med det än, så det är något att fira! haha skoja... firar även att de tyska gudarna äntligen har kommit till Spotify. Jag talar såklart om RAMMSTEIN. Fint som fan. På tal om körkortet så har det ju tagit lite längre tid än väntat, men så fort jag fick en bra lärare så gick ju allt som det skulle. Hade en hemsk lärare från början, vilket gjorde att jag tappa motivationen helt och tyckte allt sög, och nu är hon avskedad. Så det var ju inte bara jag som hade problem med henne så att säga! men ah.. det blev lite för mycket uppehåll and shit men nu spelar det ju ingen roll för nu är skiten äntligen över och det är jag glad över! klarade båda proven på första försöken också, woho. Sen har jag ju varit iväg och sett In Flames i Gbg! det var också riktigt fett. November har varit bra med andra ord.
 
Vi hörs när vi hörs!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback