SHOPAHOLIC FOR SURE.

God afton! idag har jag varit iväg på lite ärenden, frusit om händerna så att naglarna blev helt lila har jag också gjort. Pls summer... hurry up. Shoppat lite idag med, inte mitt fel att h&m har 100:- rabatt vid köp för 500:- osv... heh. Fast jag fick minsann säga till henne i kassan att hon skulle dra 100:- för det gjorde hon inte först. Får ju inte låta en hel hundralapp gå till spillo liksom. Jag kan ju köpa ännu mer kläder för den! ;) köpte b.la. byxorna/tajtsen på bilden, en väska (med fransar, tredje fransväskan nurå, hah!) och en pennkjol. Får la försöka hålla shoppinghänderna lite i styr nu, hade tänkt besöka min vän i Stockholm snart så småningom. Där har vi ju dessutom Urban Outfitters. ÄLSKAR den affären, ville bara ta med mig allt hem sist jag var där...
Anonym:

Sexig du är!

2014-04-02 @ 12:19:00

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback