IF I DIE, I DIE.

Tja! Kvällen igår var mycket trevlig. Körde bara på svarta jeans, kort topp och svart kavaj sen BOOTZ till det. Bootz med z för att det är häftigare. Åkte först hem till Emma och käkade kebabrulle, sen kom de andra och vid 00 drog vi in till stan. När vi skulle hem stod ambulansen vid McDonald's, där hade någon tydligen brutit sitt ben... mmm... bra kväll. Skönt att man inte har råkat ut för något något sådant hittills i alla fall. Åt en förbannat fin fika på Espresso House med mamma innan, den satt där den skulle kan jag ju meddela. Just nu ser min plan ut så här: lägga mig i sängen bredvid världens gosigaste fjun med chippe, cola och serie. Hörs kanske senare! får se hur lat jag blir... ;)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback