DON'T WANT TO LIVE IN A DREAM ONE MORE DAY.

Godkväll! idag vaknade jag precis som jag vill vakna, med Pysen vid min sida. Mysig den där fjunbollen, och jag har ju faktiskt ingen pojkvän så då får Pysen vara det. Han är mycket bra på att vara den lilla skeden. Skulle dock aldrig sätta honom åt sidan, min katthane är alltid number one! ;) Idag har jag inte gjort speciellt mycket, typ för lite... råkade dessutom somna i sängen mitt på eftermiddagen. Så jävla dumt, för jag blir ju alltid pigg på natten sen. Tur att det är helg! jag har dessutom inte druckit en droppe alkohol på en månad denna helgen. Duktig jag är, inte för att det är någon större längtan efter det, haha! man behöver ju inte dricka varje helg, bara för att det är helg liksom. Chips det behöver man dock... hehe. 
emma:

Du & din chibbe ;)

Svar: Haha, delikatess! ;)
Josefin Jacobsson

2014-02-16 @ 22:14:22

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback