ETT LÄNGRE INLÄGG.

Som ni kanske har märkt så blir det ofta att jag uppdaterar med flera inlägg på en dag. Sen så kanske det blir att jag inte blöggar på några dagar. Det blir helt enkelt när jag har tid och ork. Idag har jag varit och jobbat på mitt nya jobb, OKQ8. Väldigt mycket att lära sig, speciellt för mig som aldrig har stått i kassa förut, men det går hyfsat bra än så länge. Har i alla fall inte tappat någon körv ännu.
 
I helgen tog jag det rätt så lugnt. Var på kalas hos min kusin som fyllde 14 i lördags. Han fick tyvärr dock åka in till akuten för det hände något med hans fot när han hade hoppat studsmatta, typiskt! senare på kvällen drog jag in till Halmstad en liten sväng och tog några öl och en Fireball på det med en killkompis.
 
I måndags då jävlar hände det grejer, jag körde halkan! (nej, jag har inte tagit körkort än och jag är inte efterbliven för det haha!!) ångrar dock att jag inte tog tag i skiten då men jaja, ska nog inte dröja sååå länge till tills jag har körkort. Nu när jag fick en bättre körlärare så gick ju allt mycket bättre. Negativa och tjuriga lärare är inte roligt... men i alla fall, det var ju rätt så kul. Lärorikt och trevligt att man fick köra helt själv. Gled runt ett halvt varv en gång, haha! skrattade med mig själv i bilen då. Skönt att ha det avklarat i alla fall. I morgon är det dags för jöbb igen! men sen är jag fri hela helgen, då får vi se vad den kan ha att erbjuda!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback