SEPTEMBER.

Tjäna! bjuder på två typ likadana egobilder ikväll, hehe. Idag har jag och mamma varit på valpkurs med Wille och det gick bra! skötte sig fint för det mesta, gullehunden. Jag var ju förresten på Liseberg förra torsdagen, hade faktiskt med mig systemkameran dit, så kanske slänger upp några bilder här. Åkte dessutom Atmosfear!! alltså jag är ingen fegis när det gäller karuseller o sånt, men jag är ju faktiskt höjdrädd så just den och Höjdskräcken är väl inte mina favoriter precis. REDD var jag när jag satt där uppe, sjävla släppet var inte så farligt dock! men Liseberg är skojigt, blir som ett barn när jag är där. Åt sockervadd och åkte Sagoslottet med haha! vi hörs.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback