LONG HAIR AND LONG SKIRT.

Hejsan! idag har jag faktiskt varit iväg och gjort något vettigt. Tänka sig att jag tog tummen ur röven förra veckan och ringde körskolan, så jag hade en körlektion idag. Gick ändå hyfsat bra måste jag säga! och ja, jag borde väl ha tagit körkort för längesen men nu är jag ju som jag är. Lite trög med att ta tag i saker på riktigt haha! speciellt när det inkluderar plugg... men det där jävla körkortet är ju bra att ha!

Var där någon halvtimme tidigare så köpte kjolen, linnet och mobilskalet som är på bilden ovan. Lite irriterande för jag har letat efter en svart långkjol med slits också hittar jag det nu när sommaren är över, haha! aja, några gånger hinner jag minsann använda den innan kylan tar över helt. Trots allt lite värme kvar vissa dagar. Så atteh... siktar på körkort -> jobb/eller skola -> flytta hemifrån. Sen hur lång tid det tar, kan man ju aldrig veta... haha... ;) vi hörs senare!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback