KILL 'EM ALL.

Ser typ nästan lite REDD ut på bilderna så tänkte att dom blir bra till det jag tänker skriva om nu. Igår hände en fruktansvärd sak när jag satt och hade det mysigt i min ensamhet. Jag känner att det kittlar lite i håret och tar snabbt med handen men hittar inget... sen någon minut senare ser jag ner på mitt lår och vad går där, jo en JÄVLA TVESTJÄRT!! jag bara slog bort den och flög upp från sängen. Sen slog hjärtat hur snabbt som helst och jag blev helt svettig. Har sån fruktansvärd fobi för såna där små äckel. Spindlar och tvestjärtar är något av det värsta som finns. Kan knappt döda dom för jag vill inte vara så nära, jag kan ju bli dödad för fan! där fick ni i alla fall höra om min mysiga lördag som helt plötsligt istället blev en mardröm, haha.. jag hatar insekter. Fula, ingen hjärna, efterblivna, äckliga, luktar illa och skräms. :<

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback