DELIVERY.


Godkväll! idag kom mitt fina linne på posten, för en 100-lapp billigare dessutom! perfect. Shoppade lite mer på internet idag hehe... kläder gör en verkligen lycklig, i alla fall för stunden. Så nästa vecka kommer det hem lite fräziga grejer! kan hopppas att skorna hinner komma denna veckan dock. Var iväg med mamma innan och åt på Gastons i Halmstad, vi åt Ryggbeff... mhmm so fucking nice det är alltså. Körde för första gången igenom Halmstad också... helvete med rödljus, haha! blev allt lite nervös och stressad när jag körde där kan jag ju säga. Annars gick det la fint. Tror jag måste se på min serie nu, vi hörs!
Anonym:

snyggt! varifrån kommer linnet?

Svar: Tack! det kommer från Kan Dee Shop.
Josefin Jacobsson

2013-09-21 @ 08:13:05

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback