JAG ÄR TRÖTT.

Förlåt för mitt kassa bloggande! men jag har ju blivit sjuk, har haft hosta i över tre veckor, började bli bättre men nu är det sämre igen. Trodde jag höll på att bli frisk men så kom det en fetingförkylning på allt också! fått en sån jävla ryggvärk på grund av hostan, så man pallar ju inte mycket mer än att ligga i sängen vissa dagar. Var på Gekås igår i alla fall, hittade mycket fint som vanligt! (även sett de fulaste människorna, as usual) no offence, men går man ut i uppdragna joggingbrallor och vita tjocka strumpor i ett par sandaler så kan man inte få annat än de reaktionerna. Hahaaa... en sak jag stör mig på så jävla hårt är också när folk ska ta med sig sina vagnar in i trånga gångar, (t.ex. där nagellacken är) tror dom att dom är själva i hela affären eller?... retards. Jaja, jag är i alla fall nöjd med gårdagens köp!
 
Hoppas att ni är friska och mår bra, så hörs vi! :)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback